Translate

neděle 7. května 2017

Mezinárodní den scrapbookingu – challenge Papero amo

Challenge Papero amo s podtitulkem "rychlá" byla nepředvídatelně rychlá hlavně při získání podmínek, které jsem musela dodržet při tvoření. Stačilo jen odeslat komentář s třemi vlastními podmínkami a pak už si jen přečíst komentář s podmínkami nad sebou.... Byl to fofr, takže jsem jen zírala, když jsem začala číst... včela, žlutá, horký emboss.... Ta včela mě dostala, ale aspoň bude sranda. Začala jsem přemýšlet, co s tím udělám, času není zase tolik. 3 hodiny s dětmi za zády,... vůbec to není dost času ;)
Přemýšlela jsem, jestli zahrabošit v materiálu anebo neztrácet čas a rovnou začít kreslit včelu vlastnoručně? ;) A pak jsem si vzpomněla, že ji vlastně máááám. V jedné sadě papírových výseků. A bylo jasno. Všechno mi ale nějak trvalo, vybrat a sladit papíry a i při lepení mi došlo lepidlo....

 ...a ještě detail ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat