Translate

neděle 16. dubna 2017

Svatba podle diktátu

Opět přispívám do soutěže klubu Cardmakingu - diktát. Ze zadaných podmínek je nutné libovolně splnit aspoň 5.
Vytvořením svatebního přání je hned jedna z podmínek splněna, takže hurá do toho. Tentokrát jsem tvořila v clean and simple stylu (nebo jsem se o to aspoň snažila). Vše světlé, vzdušné, lehké...
Z podmínek jsem splnila: svatební pár, květiny, flitry, horké embossování a nápis. Pomocí big shotu jsem vytvořila ozdobný okraj, pomocí horkého emboosu jsem vytvořila zlacenou květinu, pak jsem zavázala zlatou nit a přilepila pomocí 3D čtverečků výsek snoubenců a textový štítek, dolepila jsem květiny, flitry a nakonec ještě malou zlatou samolepku srdce se šípem.

S použitím metalické zlaté (horký embossing a použití fliter) se účastním také challenge Paper Craft Crew - Metallic Embellishments.


1 komentář:

  1. Sonka, WOW! Absolutely GORGEOUS card! I love the interest created by the wavy edge of the card. You totally rocked the Paper Craft Crew challenge. Thank you for playing along and we hope you'll join us on another challenge soon. ~Pam, DT.

    OdpovědětVymazat