Translate

úterý 31. ledna 2017

Valentýn, tak romantický...

Ahoj,
ačkoli myšlenkou je svátek sv. Valentýna velmi přitažlivý, jsem zastáncem projevování náklonnosti během celého roku a tak osobně zpravidla tento jediný den v roce speciálně neslavím... To ale neznamená, že bych v tomto duchu netvořila zamilovaná přání. To si naopak užívám, i když přání spíš vystavuji k prodeji... Jako dnešní Valentýnskou inspiraci jsem zvolila přání zdobené roztržením papíru tak, aby vznikl zajímavý prostor pro zdobení. Ten pak můžeme různými ozdůbkami přímo vystlat. Já jsem se ale rozhodla tentokrát zdobit decentněji.

Použila jsem scrapbookové čtvrtky (UHK Gallery kolekce Avonlea a Herbata z malinami), po okrajích jsem je ohnula pomocí obyčejných kancelářských nůžek a vrchní papír jsem roztrhla mírně přes polovinu. 

Utržené části jsem svinula. Aby byl ohyb krásně kulatý, ohýbám pomocí špejle, papír postupně navíjím do požadovaného tvaru.

Po okraji jsem vrchní čtverec ručně obšila a připevnila tak ozdobně vlajku s textem. Na zdobení jsem našla krásné kovové vintage srdce, na které jsem navázala zlatou nit a stužku, na vrchní vrstvu jsem pak nalepila kousek krajky, papírový výsek a květiny. Aby působilo přání zajímavěji, pootočila jsem mírně bordó čtverec.



Žádné komentáře:

Okomentovat