Translate

středa 23. listopadu 2016

Scrap stromečky.

Různé kousky a malé odstřižky všemožných tvořivých materiálů dosáhly na mém pracovním stole opět neúnosné hranice a pokud už se nemám kam dál "rozkládat", je nutné s tím něco provést. To znamená zužitkovat, zpracovat, ...uklidit. Z rostoucí hromádky v levé části svého stolu jsem "vyzobala" všechny kousíčky scrapbookových papírů, nitky, krajky, textilie a vytvořila jsem trojúhelníky – stromečky (velikost mají 47 × 60 mm). 
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Postupně jsem na tvrdý papír (předem nastříhané trojúhelníky) od základny po vrstvách nalepovala vybrané zbytky materiálů. Papíry jsem ještě po okrajích otrhávala, na jeden ze stromků jsem použila také oblíbené washi pásky.
Použít lze úplně všechno, stužky, provázky, nitě, kousky látek, papírových krajek, vellum, atd. Aby zmizel všechen ten nepořádek, musela bych nalepit ještě aspoň půlku lesa. S tím mi ale příště rády pomohou děti, je to snadné a určitě to s nadšením zvládnou.
Hotové stromečky jsem pak použila na menší jednoduchá přáníčka. Použila jsem kraft základy přání, narazítkovala jsem textové razítko, skvrny, sněhové vločky, na každé přání jsem nalepila stromeček a dozdobila jsem mašlí, flitrami, kamínky, půlperličkami a svorkou.

U obšitého přání jsem okraje papíru opatinovala hnědou razítkovací Distress Ink poduškou.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové čtvrtky Reflections Christmas
svorky sněhové vločky
razítkovací polštářek (ColorBox Whisper Grey)
samolepicí kamínky

Žádné komentáře:

Okomentovat