Translate

pátek 7. října 2016

Halloweenská plechovka.

Během doby, co mám děti, jsem si zvykla zdobit byt podle aktuálního ročního období, svátků a různých událostí, tak aby se to dětem líbilo a abychom si to pořádně užili. A tak už se chystáme na dýně a pavouky. Do ruky se mi dostala plechovka od mandarinek – ideální velikost, tak jsem se ji rozhodla tématicky zrecyklovat. Dala jsem jí nový kabátek a nechám ji dětem na stolku na psací potřeby. Moc ráda pak čekám, které dítě si všimne jako první a těším se na jejich radostné reakce.
Než začneme z dekorováním plechovky, musíme začistit vnitřní hranu od víka, aby neřezala. Já jsem ji zapilovala. Takto připravenou plechovku, důkladně umytou a osušenou jsem natřela zvenku bílým gessem (z této sady) a nalepila jsem na ni deco maché se strašidly (Halloween Ghosts).

Spodní hranu jsem ořízla nožíkem, přečnívající zbytek nahoře je dobré zahnout dovnitř plechovky. Pak jsem nalepila na horní okraj krajku a starou fáčovinu (gázu) a zase jsem zahnula dovnitř. Ostré nedokonalosti plechovky tím zmizely úplně.
Nanesla jsem místy pomocí špejle pastu, po uschnutí jsem barvila tyčinkami gelatos (červenou, žlutou a šedou), rozmývala vodou, nalepila jsem kousky washi pásky, otiskla pár razítek, na závěr jsem dolepila papírové výseky – pavouky a různé chlupaté provázky. Vnitřek plechovky jsem natřela černým gessem (Black Gesso).
 Nechte se také inspirovat podzimem a strašidly a užívejte si tvoření

Žádné komentáře:

Okomentovat