Translate

sobota 30. ledna 2016

Flitry, kam se podíváš

 Challenge Pretty Papers 1/2016 je ve znamení třpytivých flitříků. Flitry na přáníčka používám poslední dobou více a častěji. Přání nemusí být vůbec zdobené a flitry (podle mě) vyniknou nejlépe na čistém bílém podkladu. Dodají projektu luxus a přitom zůstává vše vzdušné a čisté.
Pro tuto challenge jsem se rozhodla vytvořit přání pro novomanžele a zkusila jsem hned 2 mírně odlišné kusy.

 
První přání jsem vytvořila z bílého čtvercového základu, na papír jsem narazítkovala nejprve oblíbenou skvrnu La Blanche, poté jsem horkým embossem vytvořila ještě zlaté kaňky. Nalepila jsem kousky nádherné zlatobílé washi pásky a vlaječku z perleťového papíru (využila jsem zase jeden malý zbytek, co mi tu už dlouho ležel) jsem mírně překryla druhou vlajkou s nápisem. Pak jsem vystřihla kousek textilie (zbytek okenní síťky proti hmyzu :) ), na ni jsem navrstvila otrhané kolečko vellum papíru, výsek vroubkovaného kruhu s chipboardem snoubenců. Jako poslední jsem dolepila předem plánovaně rozmístěné flitry ve zlaté, měděné, lososové, tmavomodré a stříbrné barvě.

Druhé přání je opět vyrvořeno na bílém základě, narazítkovaném stejnou skvrnou, na střed jsem pomocí 3D čtverečků nalepila vlajku SB papíru a na ni pak menší vlaječku zbytku perleťového papíru ze sady Capsule. Navrstvila jsem opět otrhaný vellum papír, stejný výsek vroubkovaného kruhu a opět chipboard snoubenců. Následovalo dolepení textu a fliter. Malé tečky, vysekané středy, se mi sypaly z pytlíčku a tak jsem je také přilepila :)

Soutěžní přehlídka ostatních projektů je k nalezení zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat