Translate

čtvrtek 7. září 2023

Podzimní kraft přání k narozeninám "Autumn Beauty"

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu. Vrstvila jsem scrapbookové čtvrtky (podkladovou čtvrtku jsem zvolila od Alchemy of Art – Gold Autumn), výseky, vystřižené motivy (převážně Craft O´Clock – Autumn Beauty Extras Set Women), sisal, zlacenou washi pásku, svorku, chipboard, papírové květy, flitry a půlperličky. Přání jsem patinovala, ručně prošila a do spodní části jsem doplnila štítek s otiskem textového razítka (vytvořeno technikou horkého embossu).


S přáním se účastním challenge na blogu The Fours Seasons Challenge
na téma "Fall Season September 2023",


na blogu Double D Challenges na téma "Fall Plaids Challenge"


a na blogu The Color Throwdown – Challenge No. 759



Žádné komentáře:

Okomentovat