Translate

neděle 20. srpna 2023

Narozeninové přání s bobrem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, vrstvila jsem různé SB papíry (p13 – Forest Tea Party, Craft O´Clock – Vintage Sky). Zdobila jsem výrazným chipboardem, papírovým květem a půlperličkami. Hlavním motivem je otisk vlastnoručně vyrobeného razítka bobra linorytem, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Přání jsem ručně prošila a do spodní části jsem umístila vlajku s otiskem textového razítka (vytvořeno technikou horkého embossu).


S přáním se účastním challenge na blogu Allsorts Challenge na téma "All Creatures great and Small"
real animals, no fantasy or teddy bears...

4 komentáře:

  1. A really lovely card, many thanks for joining us at Allsorts current challenge and being inspired by our All Creatures theme.

    B x

    OdpovědětVymazat
  2. How marvelous! I love all the texture and that sweet image. Thank you for joining the challenge at Allsorts.

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdpovědětVymazat
  4. This is fabulous! Than you for sharing this lovely card with us at Allsorts. Sarah DT

    OdpovědětVymazat