Translate

čtvrtek 6. července 2023

Vánoční přání se stromkem a perníčkem

Přání jsem vytvořila pomocí vrstvení SB papírů na kraft čtvercovém základu. Jako podklad jsem zvolila čtvrtku ze sady UHK Gallery – Art Journal Christmas 2. Použila jsem visačku, chipboard (ručně jsem barvila akvarelovými barvami), zlacenou washi pásku, ozdobnou svorku s motivem perníčku a flitry. Do spodní části jsem umístila opatinovaný štítek s otiskem textového razítka. Přání jsem ručně prošila.


 

S přáním se účastním challenge na blogu 52 Weeks to Christmas na téma "Vánoční strom",



na blogu Christmas Kickstart na téma "Gingerbread Treats"



a na blogu Sparkles Christmas Challenges na téma "Include Gold".

6 komentářů:

  1. Such a stylish card, Sonka! I love all the details. Thanks for playing at Christmas Kickstart with Carol and me, Jo x

    OdpovědětVymazat
  2. Een heel mooi kaart heb je gemaakt! Super met al die laagjes op elkaar. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    OdpovědětVymazat
  3. Nice card! Love the vintage look of it. Marjolein

    OdpovědětVymazat
  4. So fun, Sona! Love that torn band detail, and your tag is beautiful! This card SINGS - and has perfect gold touches! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  5. Fantastic card and what a cute gingerbread man hanging out too.

    OdpovědětVymazat
  6. Lovely card!
    Thanks for joining us at 52WTC.
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat