Translate

pátek 19. května 2023

Kraft přání pro muže, strukturované s kartami

Přání jsem vytvořila na kraft základu. Vrstvila jsem různé scrapbookové papíry (Galeria papieru, ScrapBerry), svorku, visačku, malé dekorační karty a textový výsek. Hlavním prvkem je otisk razítka muže (z dílny Tima Holtze), který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a opatinovala. Přání jsem na podkladu zdobila nanesením texturovací pasty přes šablonu (13@rts) a přání jsem ručně prošila.


S přáním se účastním May challenge na blogu Stamping Sensations na téma:
Anything stamped with the option to Add a Stencil


2 komentáře:

  1. A great masculine card, many thanks for sharing at Stamping Sensations.

    B x

    OdpovědětVymazat
  2. A fabulous masculine card, it's a great image.
    Thanks for sharing with us at Stamping Sensations. Avril x

    OdpovědětVymazat