Translate

pátek 11. listopadu 2022

Veselé Vánoční kraft přání s jezevčíkem

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu, vrstvila jsem SB papíry (sada od First Edition – Wild at heart), chipboard a třpytivé enamelky. Hlavním prvkem je otisk vánočního razítka jezevčíka (Pink Ink Designs – Pawsome Pooch Christmas Series), který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Přání jsem ručně prošila. Do spodní části jsem umístila opatinovanou vlajku s otiskem textového razítka.


S přáním se účastním challenge na blogu Allsorts Challenge na téma: Sparkle and Shine
(použila jsem třpytivé zlaté enamelky) 


listopadové challenge na blogu Stamping Sensations na téma: Christmas Celebrations,

 

na blogu Sweet Stampers na téma: Christmas




6 komentářů:

  1. Love you Dachshund image, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdpovědětVymazat
  2. This is such a fabulous image and card, thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful dog stamp, gorgeous card.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdpovědětVymazat
  4. What a beautiful happy dog on your card. thank you for joining at Stamping Sensations.

    OdpovědětVymazat
  5. A lovely dog image and your layout and papers complement it perfectly. Thanks for sharing with us at Stamping Sensations.

    OdpovědětVymazat
  6. I love your beautifully coloured Christmas Dachshund and the super coordinating papers! We are glad to see you enjoying the challenge at Stamping Sensations this month. Hugs, Lesley

    OdpovědětVymazat