Translate

pátek 8. dubna 2022

Velikonoční přání zlacené se zajícem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, jako podklad jsem zvolila čtvrtku Paper Heaven ze sady Zlota dama. Na podkladovou čtvrtku jsem umístila "splash" – zlacení technikou horkého embossu. Zdobila jsem washi páskou, zlatou nití, výseky (hlavní čtvercový výsek s motivem věnečku je po okrajích s falešným prošitím), zlaceným výsekem zajíce od Alexandry Renke, oválnými výseky dvou vajec, svorkou a třpytivými enamelkami. Přání jsem doplnila otiskem textového razítka do spodní části.



S přáním se účastním challenge na blogu Kulskowo
s podmínkou použití oválného výseku, šňůrky a prošití,


challenge na blogu Challenge up your life na téma "Splatters".




2 komentáře:

  1. Děkujeme za účast na zábavě. Krásná karta :)

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you for joining CUYL!
    Your card looks beautiful!
    Greetings from Germany,
    Steffie

    OdpovědětVymazat