Translate

sobota 27. března 2021

Velikonoční přání žluté, pruhované, s housetem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, vrstvila jsem scrapbookové papíry UHK Gallery – Bannanarama. Zdobila jsem výseky, vystřiženými velikonočními motivy, chipboardem vejce, papírovým třešňovým květem, sisalem, svorkou a půlperličkami. Přání jsem doplnila vlajkou s textem a podél okrajů jsem místy ručně prošila.

S přáním se účastním soutěže na blogu Creative Crafting Uncles na téma "Easter",


na blogu The Sisterhood of Crafters na téma Easter/Spring

 

 

2 komentáře:

  1. Beautifully created!! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood and Happy Easter!
    Diane TSH DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful Easter card. Love the colors you combined!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Co-Owner* Easter-Fun Challenge
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    OdpovědětVymazat