Translate

neděle 29. listopadu 2020

Přání k narozeninám se ženou v šedé

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, vrstvila jsem na sebe scrapbookové papíry laděné do odstínů šedé barvy. Na pravou stranu jsem umístila výsek rámu ze zrcadlové fólie. Doplnila jsem krajkou, vystřiženými motivy listů, papírovými květy, sisalem, svorkou a enamelkami. Hlavním prvkem je mimo "zrcadla" také obrázek ženy v historickém oblečení, který jsem vystřihla ze čtvrtky Extras od Craft O´Clock – Lovely When You Smile. Přání jsem po okrajích ručně prošila.



S přáním vstupuji do soutěže na blogu Tworze W Jednym Kolorze na téma "Šedá",


na blogu Zielone koty na téma "Być kobietą",

na blogu Scrap and Me na téma "Listy"


 a na blogu Art Piaskownica na téma "Efekt zrcadla".


5 komentářů:

  1. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu   Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  2. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpovědětVymazat
  3. Piękne lustro stworzyłaś,dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpovědětVymazat
  4. Kartka pełna uroku. Dziękuję za zabawę z nami w Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpovědětVymazat