Translate

pátek 16. října 2020

Halloweenské přání s kočkou na dýni

Přání jsem vytvořila na čtvercovém přírodním základu, vrstvila jsem na sebe různé papíry v odstínech oranžové barvy, jako poslední vrstvu jsem použila kraft papír, který jsem po okrajích opatinovala a ručně obšila. Hlavním motivem je otisk razítka kočky a dýně ze sady razítek od Tima Holtze – Snarky Cat Halloween, kolorovala jsem akvarelovými pastelkami. Zdobila jsem sisalem, papírovými květy, ozdobnou svorkou a půlperličkami.


S přáním se účastním challenge na blogu The Colour Throwdown,



na blogu Inspire.Create. Stamping Challenges na téma "Halloween",

na blogu Sweet Stampers Challenge Blog na téma "Autumn or Halloween",

 na blogu Paperminutes na téma "Dýně".



2 komentáře:

  1. What a beautiful card.
    Nice that you are participating in our challenge.
    Big Hug Bianca
    Sweet Stampers Challenge Blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Such a beautiful card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    OdpovědětVymazat