Translate

čtvrtek 25. června 2020

Vánoční přání "myší polibek pod jmelím"

Přání jsem vytvořila na kraft základu, použila jsem papíry UHK Gallery (Hello Christmas), First Edition. Zdobila jsem krajkou a třpytivou stuhou s hvězdami, nalepila jsem zlatou textovou samolepku. Hlavním motivem je otisk razítka myšek House Mouse, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami.


S přáním se účastním měsíční challenge na blogu ABC Christmas Challenge s písmeny L a M. Zvolila jsem písmeno L – Love.

Přání přidávám také do týdenního přání na blogu 52 weeks to Christmas,

a účastním se challenge na blogu Mijn Hobbyhonk Challenge na téma "Vánoce v červnu".

8 komentářů:

  1. Beautiful christmas card.
    Thanks for joining us at 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful christmas card love the mice.

    OdpovědětVymazat
  3. A lovely Christmascard did you make. Thank you for joining us at 52 WTC.
    Greetings Miranda (dt 52 WTC)

    OdpovědětVymazat
  4. what a beautiful christmas card you've made
    hugs ellen

    OdpovědětVymazat
  5. Really gorgeous Sonka!
    Thanks for playing along with us at MHH and good luck!
    Angela - DT MHH-challenges

    OdpovědětVymazat
  6. Een lief kaartje met die muisjes! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful card with the lovely mice!
    Thanks for joining at 52WTC
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  8. such a cute christmas Card!
    Have a nice day
    Nanct DT 52WTC

    OdpovědětVymazat