Translate

čtvrtek 15. srpna 2019

Vánoční přání s liškou na sněhu

Přání jsem vytvořila na bílém základu, jako podklad jsem použila papír ze sady Under the stars od 13@rts, hlavní motiv s liškou jsem vystřihla ze čtvrtky Until dawn – Elements 2 a ručně jsem obšila. Zdobila jsem washi páskou, výseky, chipboardem, svorkou, flitrami a pompomy.


S přáním se účastním challenge na blogu christmascardsallyearround na téma Add a Tree,


5 komentářů:

  1. Soňo, tvoje přání je okouzlující a inspirující, má úžasnou kompozici, skvěle vybrané doplňky, působí lehce a barevně je naprosto dokonalé. Ta zima z něj prostě čiší. Děkuji Ti za Tvůj vstup do CCAYR - Add a Tree. Přeji hodně štěstí. Těšíme se na tvůj další příspěvek. Martina - DT

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for sharing your awesome Christmas project with us in the Merry Little Christmas Challenge Blog's August "Anything Christmas Goes" challenge and we hope to see you again next month!
    Hugs,
    Leslie, MLCCB DT
    Love To Scrap 2

    OdpovědětVymazat
  3. Oh my goodness!!! Adorable!!! Love that little fox!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdpovědětVymazat
  4. Very cute! Thanks for sharing with us at CCAYR.

    OdpovědětVymazat