Translate

sobota 26. ledna 2019

Nový začátek – svatební přání

Svatební přání jsem vytvořila na základě několika challenge...
Použila jsem papíry Mintay, UHK Gallery i recyklovaný kraft papír, jako hlavní prvek jsem použila chipboard se snoubenci, doplnila jsem textilní krajkou, kovovou rozetkou, papírovým poupětem růže a flitrami. Přání jsem po okrajích místy ručně obšila.

Účastním se výzvy:
Always Fun Challenges č. 94 na téma "Wedding or Anniversary"
 
Scrap and Me na téma "Použij kov"

AltairArt na téma "New is coming"

4 komentáře:

  1. Amazing card :) Thanks for plaiyng with us at AltairArt :)
    (one of the rules in our challenge was using AltairArt's papers in your artwork)

    OdpovědětVymazat
  2. Piękna kartka!
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu AltairArt. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Cudowna kartka :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&M

    OdpovědětVymazat
  4. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt i serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpovědětVymazat