Translate

čtvrtek 25. října 2018

Letní návraty

Už tvoříte vánoční přáníčka? ...já jsem ještě nezačala a spíš se vracím k letním motivům. S potřebou vytvoření přání pro děti k narozeninám jsem si "sáhla" na moře a piráty... Chystám se v brzké době ještě na tropy, materiál už mám nachystaný ;)

 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

S pirátskými přáníčky jsem musela zašmátrat hlouběji do papírových zásob. Postupně jsem vrstvila různé čtvrtky, podkládala vlajkami ze zbytkových ústřižků a doplňovala všemožnými ozdobami.
Motivy razítek pirátů jsem natiskla na akvarelový papír a vybarvila akvarelovými pastelkami, následně rozmyla vodním štětcem, okraje jsem pomocí houbičky a hnědého Distress Inku opatinovala.

U modrého přání jsem pomocí šablony nanesla i strukturovací pastu a vytvořila tak reliéf s mušličkami a rybkami.

Pak všechno zhruba naskládat na základ přání, vyzkoušet, co a jak budu používat...


Rozhodně jsem musela použít ozdůbky mušliček z pryskyřice a také námořnickou svorku Bo Bunny, kovovou ozdůbku, chipboardy...

Z bližšího pohledu...


Červenou pirátku jsem usadila na podkladovou čtvrtku UHK Gallery s motivem mapy (sada Naval Treaty). Nalepila jsem na navrstvené čtvrtky a zdobila stejným způsobem.

Nahrubo rozvržená přání už "jen" slepit...


Posledním přáním jsem obdarovala narozeninového oslavence ;) rovnou jsem nalepila i puffy samolepku s číslicí.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbooková čtvrtka Cruise Sail Away KaiserCraft
scrapbooková čtvrtka Anchor Sail Away
scrapbooková čtvrtka Starfish Sail Away KaiserCraft
sada čtvrtek We-R Memory Keepers (Denim Pad)
ozdoby z pryskyřice Prima Marketing
Creative Charms – Vintage Brads
Bo Bunny brads (Attaches Parisiennes)
oboustranná lepicí páska

Žádné komentáře:

Okomentovat