Translate

čtvrtek 16. srpna 2018

Pro malé i velké kluky.

S dnešními narozeninovými přáníčky jsem si hodně hrála. Vzala jsem po delší době do rukou akvarelové pastelky a užívala si chvíle s "dospěláckými" omalovánkami.
Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Vytvořila jsem 2 narozeninová přání pro kluky, trochu hravá, trochu technická. Při výrobě obou přání jsem použila maskování. Jako první jsem si ale naformálovala podkladové papíry přání. Pracovala jsem s kraft základy.

Narazítkovala jsem "chlapy" přímo na scrapbookovou čtvrtku. Zvolila jsem hodně světlou krémovou s nenápadným psaným textem a razítko jsem rovnou na ní vybarvila.
Hned jsem také otiskla stejné razítko na pomocný papír (libovolný papír, osvědčil se mi post-it bloček s málo lepícím proužkem).
Hotový obrázek jsem z formátu čtvrtky z obou stran odtrhla.
Pak jsem překryla připravenou maskou, abych mohla razítkovat dál a neušpinila už hotový otisk.

A nakonec dotvoření přidáním několika ozdob (chipboardy, svorky, washi páska a tekuté enamelky).





Druhé přání jsem vytvářela stejně, jen jsem navíc nanesla přes šablonu strukturovací pastu. 
Doplnila jsem washi páskou, ručním prošitím, svorkou a chipboardovou vlajkou.
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
sada scrapbookových papírů Kaisercraft (Velvet Ensemble, Sears & Son)
sada čtvrtek We-R Memory Keepers (Denim Pad)
razítka (Stampotique – Head, Prima Marketing – Butterfly)
svorky (Bo Bunny – Souvenir Brads, BasicGrey – Hey Boy!
svorky Woodware – Screw Brads
kovová ozdoba (Finnabair Steampunk Gears)
tekuté enamelky Nuovo Crystal Drops (Gloss – Repened Pumpkin)
šablona/maska - Mini Template Cathedral Of Love 6 x 6"
texturovací pasta Finnabair (White Crackle)
chipboardy Bo Bunny (Zip a Dee Doodle)
embossovací pistole
embossovací prášek (White)

Žádné komentáře:

Okomentovat