Translate

čtvrtek 8. března 2018

K narození chlapečka...

Chvíle volného času a konečně zase můžu vzít do ruky papír, nůžky, razítka, barvy a všemožné ozdoby. Pro inspiraci jsem vytvořila dvě přání s malými andílky, gratulace k narození chlapečka.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Razítka roztomilých andílků jsem natiskla na akvarelový papír a vybarvovala jsem akvarelovými pastelkami a barvami pomocí vodního štětce.
Na první přání jsem na podkladovou čtvrtku nejdříve narazítkovala kaňky a následně jsem nanesla přes šablonu strukturovací pastu. Sušila jsem embossovací pistolí
Pak jsem nastříkala kapičky modré akvarelové barvy a nalepila jsem chipboard, vlajky scrapbookového papíru, papírovou borduru s motivem novin. Nalepila jsem kousky washi pásky a papírový výsek motýla, předem vytvarovaný. Na závěr jsem otiskla textové razítko, nanesla lepidlo a posypala zdobícími slídovými vločkami a doplnila tekutými enamelkami Nuovo Crystal Drops.
Na druhé přání jsem ppoužila navrstvené scrapbookové čtvrtky, papírovou krajku a ozdobnou svorku. Pomocí 3D lepicích čtverečků jsem přichytila vlajku s nápisem.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
akvarelový papír 
akvarelové barvy Prima Marketing
 scrapbooková čtvrtka Tw. Little Boy Glitter 9
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft (Miss Empire)
skládaná papírová bordura Bazzill Basic Paper (Newsprint)
papírové výseky BoBunny Noteworthy
washi páska (Dots Black)
ozdobné kovové svorky
slídové zdobící vločky Finnabair – Granite
3D pěnové lepicí čtverečky


Žádné komentáře:

Okomentovat