Translate

pátek 1. prosince 2017

Listopadová soutěž s motivem dřeva a papírovou krajkou

Soutěž na listopad na blogu Paper Garden má "pouze" dvě podmínky: použití dřevěného motivu společně s papírovou krajkou...
Po chvilce přemýšlení jsem použila netradiční dřevěný vzor v červené barvě, použila jsem scrapbookovou čtvrtku od UHK Gallery. Jako hlavní motiv jsem použila otisk jelena (jedno ze svých nejnovějších razítek od Carabelle Studio) a dozdobila jsem chipboardem se jmelím, papírovými výseky sněhových vloček, zlatou nití a červenou rolničkou. Dolepila jsem ještě třpytivé enamelky

Pokud jste se rozhodli rozkliknout příspěvek, jistě jste zvědaví a chcete vidět/vědět víc.
Otisk razítka jsem vytvořila na kraft čtvrtce, kterou jsem mírně podmalovala bílou. Původně to mělo být bílé gesso, ale tuba jako tuba, sáhla jsem vedle a natřela to strukturovací pastou, ...vůbec to nevadí... ;)
 Přidávám detailnější fotografii, kde je lépe vidět "chumel ozdob" s chipboardem jmelí.

Žádné komentáře:

Okomentovat