Translate

čtvrtek 21. září 2017

Z kočičí přihrádky...

Tak jsem zase po nějaké době pootevřela svou milovanou zvířecí přihrádku, přicházím opět s malou kočičí inspirací.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

V kočičí přihrádce se nachází hotový poklad. Dlouze jsem prohlížela jednotlivé obrázky a nemohla se rozhodnout, které budou "ty nejlepší". Ony jsou totiž vždycky všechny těmi nejlepšími a nejraději bych je použila do posledního obrázku a teď hned. Den ale není nafukovací, takže jsem vybírat byla "donucena".

Obrázky jsem zvolila hned dva první ze scrapbookové čtvrtky Four-legged Friend Raining Cats and Dogs, znovu se vracím ke (Graphic 45) a využila jsem i papíry z velmi odlišných kolekcí.

První přání vzniklo seskládáním čtvrtek ze sady KaiserCraft Miss Empire a Timeless Paper Pad. Na dozdobení jsem přilepila 10 cm černé krajky a na ni jsem nalepila střídavě větší a menší perleťově-bílé půlperličky. 
Vlajku jsem ustřihla z černého papíru a nápis je vytvořen pomocí embossovací pistole technikou horkého embossu. Po okraji jsem vlajku přišila (jak mívám ve zvyku ;)). Doplnila jsem výsekem kočičky z kraft papíru (výsek je opatinovaný pomocí Distress ink pad - odstín vintage photo). Navíc jsem vytvořila kočkám klubíčko, na malý papírový kruh jsem postupně lepila provázek (ve směru od okraje ke středu).


Na druhé přání jsem použila čtvrtku BoBunny Belonging Star-Crossed s malými srdíčky, na ni jsem postupně lepila papírovou krajku a další papíry, opět kočičí výseky a kamínky. Jednotlivé vrstvy jsem zajistila pomocí vintage svorky.
 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
Graphic45 (Four-legged Friend Cats and Dogs, Mischievous Menagerie Cats and Dogs)
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft (Miss Empire)
scrapbookové čtvrtky Bazzill Basic Paper (Timeless paper Pad)
BoBunny Belonging Star-Crossed
  Distress Ink Pad (Vintage photo)
 kraft čtvrtky
vintage brads (Creative Charms)
embossovací pistole
embossovací prášek (white)
3D pěnové lepicí čtverečky
půlperličky a samolepicí kamínky (BoBunny double dot jewels)

Žádné komentáře:

Okomentovat