Translate

pondělí 22. února 2016

Dvoukapsové přání s rozkreslením rozměrů

Mnohokrát potřebujeme vytvořit přání, do kterého chceme vložit drobnost, visačku anebo například hotovost. Nejčastěji asi v případě svatebního přání nebo přání, které věnujeme k narození miminka či promoci... K tomu se velmi dobře hodí vytvořit přání s kapsičkami. Podle nákresu můžete vytvořit také přání jen s jednou kapsou.
Výsledné čtvercové přání má rozměr 10 × 10 cm a vypadá takto (zvolila jsem čtvercový papír, jednostranně potisknutý).


Přání jsem vytvořila z perleťového papíru ze sady Capsule Oyster Blush, první kapsu jsem před slepením opticky oddělila nabarvením bílé akrylové barvy podél hrany přední kapsy. Poté jsem zdobila razítkováním, washi páskou, papírovou květinou, nalepila jsem půlperličky a flitry (pomocí Glossy Accents od výrobce Ranger) a výsek svatebních šatů.


První rozkres jsem vytvořila pro formát papíru 20 × 20 cm. Je dobré použít papír s neutrálním vzorem, tedy takový, kde po otočení papíru o 180° nebude vzor "hlavou dolů". V případě použití oboustranně vzorovaného papíru platí stejné doporučení.
Na nákresu jsem vyznačila i jak je která strana viditelná (červeně).




Postup:
Nejprve přehneme papír přesně na polovinu vertikálně i horizontálně. Na levé straně prostřihneme středový ohyb do poloviny formátu. Doporučuji ustřihnout ze strany 2 při prostřihnutí ještě asi půl milimetru, aby se přání pak lépe skládalo a hrana strany 2 aby nedrhla a nemačkala se. Ustřihneme nebo přeložíme rohy (dle nákresu).
Stranu 2 (levou spodní přehneme pod stranu 4 a obě strany pak společně přehneme směrem nahoru pod stranu 1. Podél svislých a vodorovných hran papír slepíme nejlépe oboustrannou lepicí páskou, úhlopříčky (kapsičky) neslepujeme. Nakonec přehneme stranu 6 dozadu a přání dozdobíme.

V případě, že zvolíte vytvoření přání pouze s jednou kapsou, roh strany 2 nepřehýbejte ani nestříhejte, stranu 2 slepte se stranou 3 (strana 3 tedy nebude viditelná ).

Žádné komentáře:

Okomentovat