Translate

neděle 6. prosince 2015

Papercards challenge č. 5

V challenge 5 od Papercards jsem byla přizvána jako guest designer. Zadáním bylo přání podle sketche a docela jsem se s ním natrápila. Mé momentální nápady se mi nevešly na rozměr přání, takže jsem zkoušela znovu a znovu.





Nakonec jsem ale podmínky splnila a vzniklo kočičí přání s razítkem Basik For You. Otisk razítka jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. K námořnickému motivu jsem doplnila uvázaným námořnickým uzlem. Stále jsem se ho nenaučila napoprvé, takže jsem tím ztratila nejméně 20 minut času. Nakonec jsem ale nad provazem vyhrála a přání jsem mohla uzlem dozdobit. Bez něj bych nebyla spokojena.





Přání je vytvořeno na bílém základu, nejprve jsem nabarvila obdelník modrými Distress Inky, následovala práce s vlnkovou šablonou, nalepila jsem ručně vystřižený kruh z úžasné sady papírů UHK Gallery Naval Treaty a pak jsem už jen dorazítkovala kaňku, texty, nalepila uzel a štítek s textem a enamelové tečky.







Žádné komentáře:

Okomentovat