Translate

neděle 31. května 2015

Svatební přání

Svatební přání se vždycky hodí mít po ruce (i v obchodě), takže jsem ráda přiřadila tomuto tématu tvoření do různých soutěží.

Přání jsem vytvořila otiskem vlastnoručně vyrobeného razítka technikou horkého embossu. Vše je laděno do bílo-zlaté, přání tak působí velmi lehkým a vzdušným dojmem. Na dozdobení je použita krajka, skelet listu, výseky, umělé kamínky a kolíček s mašlí.

Mimo soutěž jsem vytvořila ještě další, velmi jednoduché přání.






Zadáním bylo vytvořit projekt k této barevné paletce:


Vytvořila jsem přání, které je hodně vzdušné, na pozadí jsou použity rozmývatelné fixy, razítka a strukturovací pasta. Zdobení je v tónech krémové, bílé a zlaté barvy. Kytičku jsem sama slepila z krepového papíru a doplnila výseky a chipboardem. Zlacení je vytvořeno technikou horkého embossu na pauzáku.






















Žádné komentáře:

Okomentovat